Dua Ribu Sembilan


Salam,

Selamat menyambut Tahun Baru 2009 kepada semua pembaca Laskar Bangsa. Hamba dengan rendah hati mendoakan agar sinar tahun baru ini akan terus menyalakan kebahagian, rezeki yang melimpah ruah dan juga keamanan sejagat. Hamba juga berharap tidak akan ada lagi berlakunya pertumpahan darah, kebuluran, pertelingkahan, tanah runtuh, rumah tangga runtuh dan macam-macam lagilah yang buruk-buruk.
Hamba menghargai sokongan semua yang menyokong dengan mengunjungi blog ini sejak dibuka secara rasmi pada 31 Oktober yang lalu. Hamba harap sokongan anda berterusan untuk tahun 2009 pula.
Bahasa Jiwa Bangsa,
Amer Yusof aka Khairul Amri Yusof aka Camry Hj Yusof aka Amri Yusof aka AM


Lampiran

Sorotan 2008
gambar: kredit kepada Hadiah Daripada Asia

14 ulasan:

fadz berkata...

tq for ur support! epi new year!

Muhammad Azli Shukri berkata...

salam maalhijrah.

aie akaike berkata...

selamat tahun baru bro!! harap tahun ni lebih banyak penulisan eksklusif dr lu..

CAHAYA berkata...

banyaknye a.k.a. haha. mane satu nama dalam surat beranak ni?

salam maal hijrah dan tahun baru. hope and wish you a good year ahead. :)

Amer Yusof berkata...

@ fadz - hadiah tahun baru aku paling best ialah bila ko update balik blog ko...yuhuuu bagus sgt. ingat ko nak merajuk lelama.

terima kasih sebab sokong blog aku jugak. hidup (semangat) fadz!

@azli shukri - alamak, org besar dewan masuk. hehehe. salam maal hijrah en. azli. sy terharu sbb sudi jenguk blog saya. sebelum itu, nak minta maaf kalau ada tercuti mana-mana pihak dalam blog ini. sekadar pandangan peribadi sy. terima kasih kerana sudi jenguk blog sy.

Amer Yusof berkata...

@ aie - terlupa plak. aie, lain kali kalau ko ada nak wat investigae apa-apa ke...nak reporting apa-apa ke. contact aku k. mcm seronok kalau dpt join ko.

pasal penulisan, insya-Allah. banyak lagi akan muncul. terima kasih

Amer Yusof berkata...

@ cahaya - nama dalam surat beranak yang nombor 2 tu. hehe.

syahNURazni berkata...

Selamat Tahun Baru Ye...
walaupun terlambat... semoga tahun nie lebih baik dari tahun sebelumnya...

Amer Yusof berkata...

@ cikzgu syahnurazni - terima kasih cikgu. untuk cikgu pun, semoga anak-anak murid cikgu semuanya berjaya untuk tahun ini pula.

Z berkata...

happy new year. semoga 2009 lebih baik dari 2008. eh, umur kau berapa eh?

Amer Yusof berkata...

@ Z- 23 tahun 6 bulan

Z berkata...

oh, so birthday bulan 6? berapa hb? aku pun bulan 6 jugak.

Amer Yusof berkata...

@ Z - 5 Jun 1985 bersamaan 16 Ramadhan 1406H. Tahukah anda? Hehehe. Seumur hidup aku hanya pernah sekali menyambut hari lahir secara keraian iaitu ketika berusia 14 thn, diatur oleh kawan-kawan. Nak sambut dengan kekawan, memang tak dan sebab 5/6 biasanya cuti sekolah dan cuti semester.

Biasanya, aku diraikan keluarga pada waktu buka puasa 15 Ramadhan setiap tahun dengan masakan yg sedap2 oleh mak aku. hahaha. Aku sambut ikut tahun islam. Tp dah 3 tahun x dpt balik kampung tgh2 bulan puasa. hehehe

aiyipianni berkata...

Aston Villa rode their luck at Hull City where an 88-minute own goal from Kamil Zayatte saw them leapfrog three points clear of Arsenal and into fourth place in the Premier League wow gold with a 1-0 win.

Villa had to survive Hull penalty appeals for a handball against Ashley Young in time added on, television replays showing that referee Steve Bennett wow gold correctly rejected the claims after consulting a linesman.

Bennett had been involved in controversy after just five minutes when American goalkeeper Brad Friedel looked to have handed Hull the initiative and threaten Villa's return to the Champions League qualifying wow gold zone.

Friedel spilled wow gold the ball under pressure from Nick Barmby and stand-in right-back Nigel Reo-Coker turned it into his own net as he attempted to wow gold clear.

But Bennett cut short wow gold celebrations at the KC Stadium -- and let Friedel off the hook -- when he ruled out the score for an apparent infringement by Barmby.

Zayatte's intervention from a Young cross bound for wow gold Gabriel Agbonlahor then saw Villa leapfrog Arsenal and draw level with Manchester United on 38 points -- seven adrift of leaders Liverpool and four wow gold behind Chelsea.

Stung by an on-pitch dressing down wow gold by manager Phil Brown at Manchester City last week, Hull showed five changes and a vastly improved performance.

Promoted Hull were looking for only their second win in 11 games while wow gold Villa arrived unbeaten in seven and it looked to be heading for a goalless draw when the home side suffered a cruel late blow.

penggemar